Mielinauha-kampanja 3.4.–30.6.2024


03.04.2024

Mielinauha on MIELI ry:n vuosittainen kampanja, jolla halutaan lisätä myönteistä puhetta mielenterveydestä ja kerätään varoja mielenterveyden edistämiseen ja kriisityöhön Suomessa.

S-ryhmä on kolmatta vuotta mukana kampanjassa.Suurena työnantajana ja merkittävänä toimijana suomalaisten arjessa haluamme osaltamme olla tukemassa mielen hyvinvointia niin
työelämässä kuin yhteiskunnassa. Osallistumalla kampanjaan haluamme antaa asiakkaillemme mahdollisuuden tukea tärkeää mielenterveystyötä.

Vuoden 2024 Mielinauha sanoma on lohtu: Jokaisen mieli tarvitsee lohtua. Tue, kuuntele, ole läsnä. Sellaista ihmistä ei maan päällä ole, joka ei joskus tarvitsisi lohtua. Osallistumalla MIELI ry:n Mielinauha-kampanjaan, olet mukana antamassa apua ja lohtua niille, jotka sitä juuri nyt tarvitsevat.

Mielinauhan on tänä vuonna suunnitellut vuoden 2023 nuori suunnittelija Henna Lampinen. Hän haluaa nauhan viestivän, että pienikin lohdun saaminen voi olla supertärkeää sille ihmiselle, joka tarpoo omassa usvassaan. Kampanjan kasvo on tänä vuonna kaikkien tuntema artisti ja biisintekijä Samu Haber.

Kampanjaan voi osallistua kantamalla vihreää Mielinauhaa, ostamalla kampanjatuotteita ja lahjoittamalla. Mielinauhoja myyvät Prismat, S-marketit, Salet, Alepat, Food Market Herkku,
ABC:t, Sokokset ja Emotionit. Lisäksi myynnissä on kampanjatuotteita kuten leikkokukkia.

Jokainen mieli tarvitsee lohtua. ? Ostamalla 4 euroa maksavan Mielinauhan S-ryhmän kaupoista tuet kotimaista mielenterveystyötä ja kriisiauttamista
https://mielinauha.fi/

Jokainen mieli tarvitsee lohtua - Mielinauha 2024

Jokainen mieli tarvitsee lohtua – Mielinauha 2024